GY.I.K. - Gyakran ismételt kérdések

Hol tudok érdeklődni?

[email protected]
Jegyekkel kapcsolatos kérdések: [email protected]
A beérkező leveleket kollégáink hétfőtől péntekig reggel 9 és délután 17 óra között válaszolják meg, legfeljebb 2 munkanapon belül.

Hol tudok jegyet venni?

Jegyet a rendezvényhelyszín hivatalos honlapján, a www.gyarkert.hu oldalon, illetve a helyszínen is lehet vásárolni.

Ingyenes programok, regisztráció

Az ingyenes nagyszínpados és Terasz színpados koncertek látogatása a Gyárkert honlapján előzetes regisztrációhoz kötött.

Mit kell tudnom a jegyemről?

A jegyek (online voucher) nem személyhez kötöttek.

Visszaválthatom vagy eladhatom a jegyem?

Alapesetben a jegyedet sem visszaváltani, sem cserélni nem tudod már. Vis major helyzetben pl.: rendezvény lemondása esetén visszatérítésre csak az ÁSZF Kiegészítésben meghatározott esetekben van lehetőség. Mivel nem személyre szabottak a jegyek, belépődet oda tudod adni másnak, vagy eladhatod a Ticketswapen.

Mit tegyek ha nem tudok elmenni a rendezvényre, de már vásároltam jegyet?

Javasoljuk, hogy a Ticketswap biztonságos felületén keresztül próbáld meg a jegyed eladását vagy cseréjét.

Hogy tudok fizetni a Gyárkert területén?

A jegypénztárakban kártyás és készpénzes fizetésre is lehetőség van, a vendéglátó egységek cashless (Festipay) rendszerrel működnek. A látogatók ehhez a saját bankkártyájukat, vagy a helyszínen megtalálható Festipay pontokat vehetik igénybe, ahol készpénzt tölthetnek fel a Festipay-es kártyájukra.

Elmaradt a koncert, amire jegyet vettél?

Sajnos előfordul, hogy az időjárás vagy bármi más miatt egy-egy koncert az előre meghirdetett időpontban kivitelezhetetlenné válik. Reméljük, nem túl gyakran fordul majd elő ilyen, de ha mégis, arra igyekszünk gyors és mindenki számára kedvező javaslatokkal előállni. A Gyárkert koncertjeinek alapból nincs esőnapja, így némi egyeztetést igényel, hogy az el- vagy félbemaradó bulikat mikor tudjuk pótolni, és időbe telik az is, míg többféle ajánlattal állunk elő a jegyvásárlók számára, így mindenképpen a türelmeteket szeretnénk kérni néhány napig. A jegyvásárlókat a vásárláskor megadott e-mail címükön értesíteni fogjuk, kommunikálni fogunk a lehetőségekről a social media felületeinken és a weboldalunkon is, így biztos, hogy nem maradtok infók nélkül. Amennyiben kérdéseitek lennének, az [email protected] e-mail címre írhattok nekünk - igyekszünk gyorsan válaszolni. A szárazabb, kevésbé barátságos válaszunk pedig ez: a Visszatérítésre is irányadó ÁSZF Kiegészítés elérhető itt: https://gyarkert.hu/files/aszf/ASZFKIEG0628.pdf

Nem sikerült a vásárlás, mi lehet a gond?

Ha sikertelen volt az online vásárlás, kérjük ellenőrizd, hogy: – bankkártyád alkalmas-e online tranzakciókhoz, nincs-e letilva az online vásárlás lehetősége, elegendő fedezet van-e a kártyádon, ill. megfelelően van-e beállítva a napi egyenleged vagy nem járt-e le a bankkártyád. Az alábbi lépések is segíthetnek: – Próbáld újra a fizetést, és ellenőrizd duplán, hogy minden adatot jól írtál-e be. Sokszor csak félregépelés miatt sikertelen a vásárlás. – Tranzakciós hiba esetén próbálj meg egy másik bankkártyával fizetni.

Nem kaptam meg emailben a jegyet, mi lehet a gond?

A vásárlást követő 24 órában kell megkapnod a visszaigazoló e-mailt. Ha ezután sem érkezik meg, a következő lépéseket javasoljuk: Nézd meg a SPAM vagy egyéb, nem elsődleges mappáidat. Jegyed a [email protected] e-mailről fog érkezni. Ha esetleg a vásárláskor elírtad az e-mail címedet, kérjük írj a [email protected] címre.

Mit tegyek, ha rossz e-mail címet adtam meg?

Ha esetleg a vásárláskor elírtad az e-mail címedet, kérjük írj a [email protected] címre.

Elsősegély

Az 1000 fő feletti rendezvényeken mentős felügyelet lesz; a szakemberek a kisebb sérüléseket a helyszínen ellátják. A Gyárkertben Defibrillátor is megtalálható, melynek kezelésére a személyzetet felkészítjük, kiképezzük.

Mivel, és hogyan érdemes megközelíteni a helyszínt?

A kényelmes érkezéshez a helyszínt érdemes tömegközlekedéssel megközelíteni, a VOLÁN és a MÁV is indít külön járatokat, melyek a rendezvények napjain a koncertek kezdetéhez és véghez igazodnak.

Akadálymentesített a rendezvényhelyszín?

A külön akadálymentesített bejárat a főbejáratnál kapott helyet. A fizetős parkolóban mozgáskorlátozott vendégeink részére fenntartott parkolóhelyek is rendelkezésre állnak. Akadálymentesített mosdó is lesz a Gyárkertben a térképen feltüntetett helyen.

Fogyatékkal élőknek van külön jegykategória?

Nincs, ugyanazokkal a jegytípusok érvényesek ebben ez esetben is.

Mit hagyjunk otthon?

A rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében kérjük, hogy az alábbi tárgyakat/eszközöket semmiképp ne hozd el a rendezvényre: esernyő, üvegpalack, fényképező állványok és egyéb veszélyes tárgyak, alkoholos italok, drogok, tudatmódosító szerek, pirotechnikai eszközök, gázmelegítő és hozzá tartozó gáztartály, kés és egyéb szúró eszközök, amelyek más testi épségét veszélyeztethetik.

Ételt, italt be lehet vinni?

Alkoholos italt a rendezvény területére bevinni tilos. Az ÁNTSZ által elrendelt hőségriadó esetén (ásvány)vizet a szükséges mennyiségben természetesen be lehet vinni a Gyárkert területére, egyéb esetben a vendégek egy, legfeljebb 0,5 literes PET palackban vihetnek be nem alkoholos italt. Élelmiszert vagy dohányterméket kereskedelmi mennyiségben bevinni a helyszínre tilos.

Állatbarát-e a helyszín?

Gyárkert területére kizárólag a jogszabályban meghatározott segítő kutyák, vakvezető kutyák és rendőrségi kutyák léptethetők be. Az ilyen ebeket is csak a következő feltételek együttes megléte esetén lehet beléptetni: (i) érvényes oltási igazolvány egy évnél nem régebbi veszettségoltással, (ii) egyedi azonosító (olvasható tetoválás vagy mikrochip), (iii) póráz, nyakörv, biléta a gazda (a Gyárkertben való tartózkodás ideje alatt is elérhető) telefonszámával. További információ a Gyárkert házirendjében található!

Gyermekeknek kell jegyet vásárolni?

Egyes fizetős programokra a 2015. január 1. után született gyermekek részére 100 db ingyenes jegy áll rendelkezésre: amennyiben ez a 100 db ingyenes belépő elfogy, úgy a továbbiakban normál áras jegyet vásárolhatnak vendégeink a gyermekeiknek. Egy felnőtt jegyvásárlónk legfeljebb két fent említett ingyenes jegyet vehet igénybe.

Zajbejelentés

Zajbejelentéshez kapcsolódó panaszokat a [email protected] mail címen fogadják a kollégáink.

Hírlevél
X
Iratkozz fel, hogy Te lehess az első! Fontos híreket, kedvezményeket kapsz tőlünk.
Feliratkozom
Hírlevél